Love Been Taken
Disclaimer



Hi ! I am Nik Sheera and Im 14 y/o. This is my second skin ;)
-Replace this with you own words-

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
Fakta Pasal Diri Aku !
Saturday 18 October 2014 | 06:30 | 0 comments
 peeeee ?! pasal aku ? hm . takda benda lah :P no any interesting about me lah you :3 hm , tapi kan nak tahu tak fakta pasal diri aku dakk ? yok !  baca je lah - - ” 
                                                                

first sekali . aku nih chubby tahuuu :3 tu benda paling fakta pasal diri aku . then sekarang aku dah takda crush :’) . aku ulang . aku dah takda C R U S H . huargahhhhhhhhh ~ rindu dia bhai . rindu haziq aiman.rindu diaaaaa . dear lovely ex crush :’) k stop it -,- mampus aku kalau fitri baca nih . haha * gurau k gurau :3 takmo marah-ii eh kedinggg . nanti cepat tua . heheee :3 . k continue it . aku nih orang nya gila fashion . takda la gila sangat -,- aku minat dalam dunia hijabista  :D k-pop ? err ><  jangan diseru meyhhhh . aku taksuka kpop derr . tapi takda lah anti mana pon . just takminat .

“  sorry peminat fanatic kpop sekalian . takda niat pon nak saket kan hati awok semuaaaaaa . sorry heh ”

aku gila selfie . aku gila cermin . aku gila dunia modelist . sampai bebudak nih gelar kan aku “ Hantu Selfie or Ratu Selphie ” , “ Queen Mirror of the wolrd ” *pantang nampak cermin . cermin kereta pon jadi :P . and “ Budak Gila Fashion ” . btw aku gila dohh . aku gilakan Mohd Fitri bin Muzil :3 wkakakakkaka xD . kfine -.- punchlines taksampai -,- ”

aku benci warna P I N K . then aku geli dengan K U C I N G . aku ulang . aku bukan T A K U T tapi geli k geli ! hm pe lagi ek ? aku suka gila gila gilaaaa “ dreaming day ” pebenda tu ? berangan lorhhh . kalau aku boring , aku selalu berangan . berangan pasal pitri lah . pasal kawen lah . pasal pe lagi ek ? hah ! berangan nak jadi an missionary Islamic
J *doakan k :*

                               “ pendam . pendam . pendam . luahkan dengan ? M E N A N G I S :’) ”

dengan cara  tu jelah aku boleh release kan tension aku . then . aku boleh terus kuat and tabah dengan bangkit dari kesakitan tu :’)

aku comel ? tah lahhh :3 taktahu . taktahu . lalala xD I love adventure . aku suka benda lasak . such as jungle trekking . futsal . jangan pikir pompuan kaki bangku k -.- tapi aku benci kalau camping x( .

lagi –lagi ? pe lagi ek ? aku suka sangat dengan number 10 >< suka sangatttttttttttttt . taktahu lah amende yang interesting sangat dengan number tuh . tapi yang aku tahu . yang menarik minat aku kat benda alah tu , F I T R I lahh :3 . because . tarikh lahir kitaorang sama :3 bulan dengan tahun kitaorang keluar dari perut ummi ngan ibu tersayang je lain . hahaha x3 . foremost , aku rasa number 10 nih memang bawa tuah aku . tu yang aku suka sangat :3

then . ape lagi ? hah ! kalau orang tanya nak hadiah pee . aku takkesah . tapi benda yang paling aku suka . fresh flowers , chocolate and teddy bear :* I love it I don’t careeee hahaahahhahhahaha . hadiah sampingan . ececececet . sampingan kauuuuu xD hm aku naaaakkkkkkk . jubah dress up modern , shawl or tudung bawal , hm .. lagi ? N O V E L . hehe . ngannnn . S U P R I S E from beloved people :* eceeehhhhhh .

                                                             


nak tahu pe lagi pasal aku ? hah . peee ? entah . ape seyh -.- hahahaa . hah . aku ada kakak angkat sorang je . Qu Nur Fateha binti Abdullah . # kakak tersayang :* Dunia Akhirat
J . abang angkat ? ramai wehhhhhh . tapi kannnn , sorang je yang paling aku sayang . Muhd Iqbal Hakim bin Mohd Ali :* # abang tersayang J Dunia Akhirat .

                                    “ kini hanya tinggal kenangan . yang abadi di dalam hati ku ”
# R I N D U U U U U U U U sintok ngan kak qu :”) huarrghhhhhhhhh . k stop it yuu -.- .
lagi . hah . fakta terbaru pasal diri aku :3 jeng jeng jeng . ecehhh . bagi gimik siket . lebih ahhh . hahaha . k stop it -,- huh . k aku sekarang dah gila G A R F I E L D dohhh . alahhhh . sepadan lah tu dengan aku xD haha . gemok . comel . gebu . suka makan . tidur . hah . semua tu sepadan sangat dengan I kan , pitri ? :3 wkakakakakaka :3 . lagi satu aku suka kartun PPG . bukan persatuan play girls lahh -.- P O W E R   P U F F G I R L S lahhhhhh . -.- haish kau nih  . pikir lain lahh . ape lahh .

then . arituh kan . time KH . teacher ada kata yang aku nih ada kelebihan jadi pelakon utama , wartawan ngan pembaca berita time dah besar nanti :3 sebab teacher kata aku nih peramah , banyak mulut . bukan mulut murai lahh -.- petah bercakap . then aku nih banyak idea biasa nya . lagi satu senang tarik attention kalau time bergosip or bercerita xD haha ape seyh . wahhhhhh . btw gaji besar bhai . pehhhh . teringin gila nak jadi camtu . nak ikut jejak kak qu lah . nak tahu takk . kakak aku tu kan drama queen tau kat sek :3 *bangga k bangga :3 . takda lah riak -.- then teacher kata . aku boleh jadi cikgu pj . haha . lagipon aku memang minat pasal sukan nih . hey you . jangan pikir orang chubby nih tak boleh jadi cikgu pj k ~

ada pape lagi dak ? hah tahun nih . nak tahu tak . aku dapat anugerah kehadiran penuh . then dapat merit tertinggi dalam kelas . pastu . teacher linda kata , dia nak anugerah aku as prefect the best in my class . wahhhh . terharu nyee , teacher :’) thnks teacher :* lebiu wkakaka ;) .

tambahan . pitri kata kan . aku . jadi model basikal rituh . heyyyy . aritu kan I pergi jog lah youuu -.- ape lahhhh . memey ar I teringin nak jadi model muslimah . tapi bukan model basikal k -,- huh . yelah . I sedar I D E M O K .
L kfineeeeeeeeeeee . tacing dengan pitri . anybody ? ade sesape tak boleh pujuk kiteeeeeeee :/ hurmmmmmmmmm . haha , takda lahh . saje jeee . takda masa nak tacing dengan you k :P haha .

k ah tu je kot . kbye . lagi satu . fakta yang selalu aku ada . aku alwys sayang rindu setia cinta sayang gila nak  mati kat diaaaaa haha .sape dia tuuuu ? M O H D F I T R I B I N M U Z I L lahhh youuuu . hahahaha . byeeeeeeeeeeeeee yuols :3



Old things | New things