Love Been Taken
Disclaimer



Hi ! I am Nik Sheera and Im 14 y/o. This is my second skin ;)
-Replace this with you own words-

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
K A U .
Thursday 2 October 2014 | 07:35 | 0 comments

kau curi hati aku . kau buat aku melting . kau buat aku terkesima . haha . ayat takboleh blah siak >< . kau tu ramai . K . A . U . lah -,- bukan C . O .W . lembu tu - - “ kau , kau , kauuu dan kau ! ramai lagi kau . tapi malas nak mention . hm L

kenapa ? kenapa kau buat aku cenggini ? kau saja je kan . buat aku emo , nangis , kecewa ngan kau ? kau pernah jadi milik aku . lepastu , kau pergi . then . aku bagi kau peluang kedua . mula-ii kau hargai . tapi . lama-ii ? kau punahkan harapan aku . kau remuk kan hati aku . kau hancurkan segalanya . “ dalam hidup aku takkan pernah ada peluang ketiga . kesepuluh . mahupun keseratus . ” aku dah pernah kata cemtuh  kat kau . tapi kau ?sokay lah ‘ bae ’ .   “ I ‘ll stay strong for our relay ” . tapi . jangan tanya kenapa aku kalau aku berubah . semua nya disebabkan K . A . U .

                                     “ aku setia . tapi kesayangan ‘ setia ’ macam celaka ! ”


Tapi . K . A . U . yang lagi satu nih . memang . selalu . sentiasa . buat aku tesenyum sendiri . tersengih bahagia . happy . tiada tangisan yang berlaku bila aku dengan dia . kau poyo . kau blur - - ” kau kurus . kau tinggi . kau comel . kau keding . kau “ tarik ” aku . “ you pulled my attention C R U S H ” :’)  kau suka aku . aku suka kau . kau always cuba curi hati aku . tapi saaayangg . mustahil . aku hanya mampu admire , candy crush , minat , suka , gila kan kat kau je . C I N T A ?  mustahil . sangat . mustahil . kita mustahil disatukan . to be a couple
L  except J O D O H  J

                            “ C R U S H . orang yang kita cinta dalam diam tapi menyeksakan ”

                                                       “ C R U S H
à C O U P L E à C L A S H ”

Taknak . taknak . taknak . aku taknak centu L  kalau cinta biarlah sampai ke jinjang pelamin sampai ke Syurga Firdausy J  kan ? kau nak tak macam tu ? aku nak . tapi ? boleh ke K A U tu faham L .

                         “ P L A Y G I R L . sang setia yang paling T . O . P . tapi dikecewakan ”

K  A U . tak pernah buat aku menangis . cuba jadi yang terbaik untuk aku . always . dah lama . dah lama sangat kau tunggu aku . tunggu aku untuk jadi sebahagian dari hidup kau . eventhough kita pernah gaduh . tapi sebenarnya hal kecik je pon -.- aku je yang besar-ii kann . dulu . kita Teman Tapi Mesra . lepastu gaduh . kita terus je putus . putus tanpa alsan yang kukuh kan
L  sadis sangat weh  . then . aku selalu lari dari kau . kau pulak . takpernah benci aku . kau still cari cara nak settle kan biar kita baik macam dulu semula kan :’) lepas tuh kau terus kejar . kejar . dan terus kejar . curi hati aku yang dah lama pergi dari hidup kau . sekarang . kita dah rapat balek J  tapi saaayanggg . kita kawan B I A S A je . tak lebih dari tu . tapi . kau straight to the point . yang kau still sayang kan aku :’3 walaupun dah kena heret kat balai polis . aku pelik . kau asal weh sena nya ? 



“ tunggu . tunggu aku pls . kalau aku boleh tunggu kau . kenapa kau takboleh tunggu aku ? tapi aku taknak kau ada S K A N D E L ngan C R U S H . pls weh . aku sayang kau , yuu . tengok ? aku dah straight . kau ? huh . ”

“ contoh lah . contoh . aku kata contoh . kalau aku yang datang minang kan , entah bapak kau terima ke tak eh . ”

hm . sekarang aku confuse . J U J U R . aku dah mula sayang K A U . aku melting doh bila kau nyanyi untuk aku . aku . aku . aku taktahu dah nak cakap apa dah -,-   

                                                “ terasa bahagia ku mencintai mu ”

aku cinta kau . kau cinta dia . dia cinta orang lain . B O D O H . masing – masing ‘ ngek ngok ’ . -,-” mungkin kau akan pergi dari hidup aku . tapi kau akan nyesal . “ one day later ” . sure , trust me :’)

                                            “ maafkan bila ku tak sempurna ”

mungkin kau takkan pernah jadi sebahagian dari hidup aku . cinta aku . hati aku . percaya lah . ada yang lebih better dari aku C R U S H :’)

                                 “ J O D O H . siapa kan tahu . mungkin . K I T A :’* ”

mungkin kau dah tunggu aku lama . maybe aku boleh jadi milik kau . tapi ada kemungkinan tak L  kau sayang aku . kau tunggu aku . dah lama . dengan sabar dan kasih kau .

“ can I have your D A U G H T E R for the rest my life ? say yes . say yes . cause I need to know ”


Old things | New things