Love Been Taken
Disclaimer



Hi ! I am Nik Sheera and Im 14 y/o. This is my second skin ;)
-Replace this with you own words-

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
R I N D U .
Friday 3 October 2014 | 16:38 | 0 comments
Rindu . aku rindu kau . rindu kau yang lama . rindu ke “ sweet  ” an kau yang dulu . aku rindu K I T A yang dulu lahh ! ><

                                             “ aku merindu kamu . setengah mati merindu ”

weh . aku susah lah nak luahkan segalanya . aku teringin nak kau tahu isi hati aku . face to face . kalau kau tahu melalui blog ni pun jadi lah
L aku just nak kau tahu isi hati aku . faham aku :’) tuh je weh . sampai bila lagi doh aku kena pendam semua nih . tahan perasaan . sakit hati . iri hati . patah hati L kau bukannya tahu pon kan ?

                                      “ aku patah hati . sungguh sungguh . aku patah hati ”

kau nak aku faham kau . bila aku test kau . kau kata aku asek cari salah kau je . aku buat semua nih bersebab lah weh . aku nak tahu kau sayang aku macam mana ? hm
L mana aku tak sakit hati dapat pakwe cemni  >< ! alahai . perempuan . biasalah . tengah geram ke marah ke sakit hati ke . mana dia nak luahkan kat orang . dia mesti diam . pendam :’) ada segelintir orang laki takfaham diaorang . sebab tuh diaorang senyap je . malas nak kepoh kepoh macam burung pipit . eh ? burung murai lah -_-  # buat puchlines jap  :3 haha .

“ P E R E M PU A N . kalau dah sayang . susah nak marah . susah nak lepaskan . tapi , kalau kau R U D E sangat  -_- bila api kemarahan dia dah meletus . jangan kau tanya asal dia cemtu . mahu dek di baham kau dengan dia :p  ”

aku rindu hidup aku yang dulu . yang pernah bahagia . aku sedar aku siapa
L . aku hanya pendosa tanpa noktah . Allah uji aku dengan memacam ujian . dugaaan . aku redha dengan semua nih . aku rindu . rindu masa dulu –ii . masa mula-ii kita kenal . masa awal-ii kita saling menyayangi . mencintai . tapi sekarang ? hm L

            “ tiada henti ku merindu kamu . masih hati ku untuk mu . aku A M A T mencintai mu ”

tolong la weh . please . I’m begging to you
L sedar la weh . sedar yang aku betul betul sayang kan kau ! susah doh nak lepaskan . nak curang dengan kau ? takpernah . L A N G S U N G !
                  “ aku datang kepada mu . aku datang mencari mu . tapi kau pergi jauh dari ku ”

aku sedih weh . bila terkenangkan semua nih :’(  tapi aku sengih sendiri . ukir senyuman sendiri . untuk ubatkan hati aku yang dah koyak rabak nih . berdarah luka punca daripada macam-ii , pelbagai jenis orang
L  sampai dah berparut paryt bagai dah nih >< !

                                           “ janji hanya tinggal J A N J I . sakit hati yang ku rasa ”

setiap hari aku pinta . aku bermohon . aku B E R D O A kepada Allah .

“ Ya Allah . panjangkan lah jodoh ku dengan Mohd Fitri Bin Muzil . aku terlalu sayangkan dia . jangan pernah Kau putuskan kasih sayang dia kepada ku . sampaikan lah salam rindu ku kepada nya . berkatilah dan peliharalah hubungan yang kami bina bersama salama ini daripada orang orang yangsuka berhasad dengki , iri hati , dan berbusuk hati terhadap hubungan kami berdua agar kekal selamanya dengan izinMu ya Rabb . hanya Engkau je yang tahu betapa ku terlalu mencintai nya . permudahkan lah segala urusan kami
J aku berserah segalnya kepadaMu ya Allah ya Rahim . aku redha dengan qada’ dan qadar yang telah Kau tetap kan untuk ku . sesungguh nya Engkau Maha Mendengar J Kau kabulkan lah doakan ku ini ”

rindu aku kat kau . terlalu tinggi menggunung . tapi kau rindu ke kat aku macam mana aku rindu kau
L  ? hm >< entah lah kan . hanya Allah je yang tahu segalanya :’) minta di jauhkan perkara yang tak di ingini berlaku J Aamiin !

“ bila kau kata kau . rindu . ku juga rindu mu . bila kau kata kau . cinta . ku juga cinta mu  ”

Mohd Fitri bin Muzil . kau ku cinta . kau ku sayang . banyak . terlalu banyak kita lalui bersama . walau pun bukan realiti  :’) cinta aku kepada kau terlalu mendalam :’)

      “ telah berbagai kata ku ungkap percuma . agar kau percaya cinta ku berharga ”

hm . aku harap kau pun rasa hal yang sama :’) kbye . iloveyou zirafah :3 haha . forever ? insyaAllah
J dear lovely future hubby .

sincerely me
J


 yuyu . # future wifey fitri muzil :*


Old things | New things