Love Been Taken
Disclaimer



Hi ! I am Nik Sheera and Im 14 y/o. This is my second skin ;)
-Replace this with you own words-

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
" yes . i love him and only him ."
Sunday 21 December 2014 | 03:40 | 0 comments
       sekarang aku taktahu nak kata apa :/ aku dah takda scandel crush or wht ever yang kau fikir sehaluan dengan nya . admire ? fans ? yang tu aku taktahu . maybe ada . maybe takda langsungggg . hm . sekarang aku setia ngan buah hati aku sorang jep . Mohd Fitri b Muzil :'*


         aku dah penat nak jadi playgirl . yes . i am . yes . playgirl :') tapi tu dulu . start je aku dah mula mencintai seseorang tu . cinta . sayang . semua perasaan aku taruh kan kat dia . tapi dia langsung takhargai perasaan aku #shafiq . sekarang aku dah insaf . maybe tu semua balasan perangai playgirl aku dulu kan ?


         maaf . bukan aku tak hargai perasaan cinta kau kat aku . tapi aku memang . sumpah . takda perasaan sayang lebih langsung sebagai kawan kat kau . sekarang aku dah lupakan kau . aku harap sangat kau boleh lupakan aku . memang aku nak terus terang ngan kau selama nih . tapi maaf . aku tak sanggup . biar lah kau sendiri tahu sendiri . lama lama kau akan mengerti kenapa aku macam ni :'D
 #iqbal

        then kau pulak . kau tahu tak kenapa aku start stop taruh harapan kat kau . sebab kau ngan kau sama je . bagi aku kertas . aku dah penat tulis , mengarang , bagi kau baca luahan hati aku then kau terus renyuk kan :'( pehhhh . best siak . kau pikir hati aku ni apa ? tisu ? " bila kau nak kau tarik . bila dah gunakan , kau buang macam tu je ? " wahhh . cngrate :')
 #shafiq #haziqaiman

                                         


 " kau tahu tak . sekarang memang aku bahagia . tapi dalam kebahagiaan mustahil takda sadlife , right ? eyebag aku bukan sebab ngantuk . dalam hidup aku dah banyak kali . terlalu banyak wehh aku nanges pasal laki jee . sakit weh . pendam then nanges je ahh cara terbaik nak luahkan segalanya "

            aku taktahu nak cakap apa dahh . aku terlalu sayang cinta kan buah hati aku sekarang :'/ tapi aku taktahu la dia ikhlas ke atau terpaksa je selama ni mencintai aku seadanya :/ hm .

             Allah maha Mengetahui segala yang tersirat yang kat dalam kepala hotak aku ngan hati kalbu jiwa raga aku ni x'D

" Mohd Fitri b Muzil . aku sayang kau . dan sentiasa berharap relay kita kekal selama nya k , honey . iloveyou more and more :') "



Old things | New things