Love Been Taken
Disclaimer



Hi ! I am Nik Sheera and Im 14 y/o. This is my second skin ;)
-Replace this with you own words-

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
sebab ni yang paling sayangggggggg .
Tuesday 18 August 2015 | 07:20 | 0 comments
takda apa yang nak aku story lagi wehh . bukan putus asa . putus harapan ? lagi lah bukan . hm , takda lahh . Cuma hanya mampu redha jelah , bro :’)

                                            

                                               
 “ now . relay gantung “


memasing buat hal sendiri . memasing nak success . memasing nak dengan kengkawan sendiri . memasing sendiri lahh >,<”


              

                              
 “ kita berjaya sesama dulu baru kahwin k ? “



 benda tu lah yang aku still pegang sampai sekarang :’/ hm . aku taktahu nak kata apa dah . aku taktahu apa yang perlu aku buat sekarang . tapi . aku tahu yang aku nak apa sekarang . aku nak solo sampai form5 . lepas tu , lantak lah apa nak jadi . aku dah malas nak peduli .




                                         
 “ no boyfriend . no problem .”




hahahahahahahahahahahaha .tipulah kalau aku kata aku takrindu dia . haha . hm :’( rindu lah dohhhhhh .





“ dia . dia lah yang ajar aku jadi setia dengan couple jauh . dia ajar aku tahan rindu . dia ajar aku jauh dari segala maksiat . dia ajar aku supaya aku sedar , apa yang yang aku buat , apa yang aku maki , apa yang aku sumpah seranah , apa yang aku tegur .. semua salah . taksemua benda aku buat tu betul . dia ajar aku untuk takjadi selfish and other than that . yang penting dia ajar aku ke arah lebih islamik . evnthgh , hm ... takda apa lahh :’D “





senang kata . aku ucapkan awal awal lahh . kata maaf lah bagi korang yang mintak aku as couple , scandel  , ttm bagai or others . aku tak ingin . aku ulang dengan kata lain . aku taknakkkkkkkkk . bukan apa . buat masa sekarang . jujur . srsly , aku takda rasa dah nak sayang or cinta or suka or minat someone tu . takda rasa benda tu lagi wehhh . srsly aku caakp . hati aku bebetul dah tertutup dohhh .




                 
 “ lelah hati ini meyakinkan mu . cinta ini membunuh kuuuuu “

so . lepas ni takpayah lah nak pandang pelik sangat kat aku . kenapa aku cenggini ? kenapa aku cenggitu ? asal aku jadi kasar ? asal aku asyik gaduh ngan budak laki ? asal budak laki yang tergedik gedik ngn aku , takut nak lawan cakap aku .. ? asal dorang panggil aku singa ke harimau ke buaya ke or whtever  lahhhhh . malas nak amek tahu ... aku ulang hehhh . takperlu . takperlu nak  pelik dengan atitude aku sekarang k  -_- thank youu :D .



aku berubah jadi kasar ada sebab . bukan sengaja . aku nak jaga hati aku untuk dia .somebody yang bebetul tahu siapa aku sebenar nya je tahu siapa aku x’D haha . em em hm . aku nak orang pandang hati . paras rupa ? buat apa wehhh ? ikut sunnah nabi muhammad kan lebih afdhal kann ?



“ berakhirlah sudah . kisah kita dalam percintaan yang menyakitkan  . pengorbanan ku . selama ini . hanya sia sia . cinta ku pada mu . begitu dalam . di lubuk hati benar sungguh sungguhhhhhh “




“  dan aku pun terkluka . karenamu . kerna cinta mu . aku pergi melangkah jauh darimu . dari cintamuuuuuuu “




“ melepaskan mu . bukan mudah bagiku untuk melalui semua ini . pabila kenangan kita mengusik jiwa dan hati . kala malam tidurku taklena mengenangkanmuuuuu .. “



so . the conclusion is aku hanya mampu doa yang terbaik untuk dia . harapkan yang terbaik untuk dia :’) if dia untuk aku , alhamdulillah . kalau takda jodoh , apakan  daya . tabahkan hati , sokat . #sistakkuat #tapisiscuba #sistabah :’D hahahhahahah . aku redha .



“ before tidur . letak tapak tangan kat dada . pejam mata . baca surah al-fatihah . mohon kat Allah agar salam rindu aku dia , sampai .. hope dia rasa always rindu aku , aamiinnnnnn :’D “



- aku senang je . kalau sayang , stay . kalau dah taksayang , jangan stay . main jauh jauh . sebelum hati makin sayang kat kau , dear boys -




Old things